حرف هاي نازنين

چگونه پاهاي چاقي داشته باشيم؟

اگه قصد داريد داشته باشيد، بايد از تمرينات شدتي براي رشد عضلات پاها استفاده كنيد، بلند كردن وزنه با فرم صحيح  10 يا 15 مرتبه با شدت بالا مي تونه شما رو به هدفتون برسونه.

تمرينات اسكات بهترين تمرينات براي عضله سازي در پاها بوده و باعث چاقي پاها ميشه.

تمريناتي مثل چمباتمه زدن و بالا بردن وزنه مي تونن در اين زمينه موثر باشن.

براي انجام اين تمرين كافيه بايستيد و پاهاتون رو به اندازه عرض شانه باز كنيد، دست هاتون رو در مقابلتون قرار بدين و خم بشيد و چمباتمه بزنيد و پس از موازي شدن ران ها با زمين كمي مكث كرده و مجددا به حالت قبل بارگرديد.

اين حركت رو 15 الي 30 مرتبه در روز انجام بديد.


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: 8
+ نوشته شده: 1397/2/26 ساعت: ۱۱ توسط:nazanin5648 :